fredag 14 september 2007

Noah eller Noak

Gubben Noak hade hamrat utav bara helvete om han inte dött för ett par tusen år sedan. Igår sade de på nyheterna att det skulle vara uppehåll på förmiddagen. As if.

Det spöregnar.

Lillebror spelar fotboll på Heden i detta nu, det är VM och för den som inte vet vad DET betyder så är det alltså Verksmästerskap. Det riktiga VM är väl slut för de svenska damerna i och med USAs 2-0 match idag, men VM pågår alltså i vätan strax utanför mitt fönster. (Fel vinkel från mitt fönster, dock. Jag ser bara liiiiiite av en plan, och inte den planen, men å andra sidan ser jag lekplatsen som just nu är tom och öde)

Förutom att bygga arkar så hade ju Noah en massa ungar som förmodligen gifte sig. Kanske unga. Jag antar att han inte använde sig av följande tjänst. http://marryourdaughter.org/index.php Roligast är vittnesmålen.

Massa grejer på gång, lite bizzi sådär. Håller nog på att bli utbränd. Får släcka mig i det hällande regnet.

Inga kommentarer: