tisdag 13 maj 2008

Nä, nu ljög jag igen...

Det är faktiskt en sak till jag inte kan sluta fundera på.

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/158362 . Det går inte att sluta fundera på. Men jag antar att ett kap som detta kommer att gå fortare än smör i Småland, särskilt med hänsyn till det överkomliga priset (4 850 000) i förhållande till boytan (65 kvm), så passa på, snart är tillfället att titta borta!

Försök, för GUDS SKULL, gå in och läs beskrivningen! Se bilderna! Gå helst på visningen! (Jag kan inte med. Det syns på mig att jag inte lägger två mille på ett fritidshus, TROTS fyra garage och en carport, en perrong samt asfalt så långt tomten når!)

Jag infogar en liten smakbit... Näe. Det måste bli två.

Välkommen in i den smakfullt dekorerade hallen. Lägg märke till de exklusiva materialvalen i golv, tak och vägg. Detta är genomgående för hela huset. Det fina piratskeppet i höger väggalkov ingår dessvärre inte i priset.

Efter att ha guidats runt på den sten-glas-och guldbelagda ovanvåningen kliver vi ner i det lyxiga källarutrymmet som inretts till sovrum, kontor och hemmaspa. Samt, som ni ser, diskotek. För lättklädda damer. Notera att ni inte riskerar att snubbla i trappen på nätterna - ljusdioder lyser upp dina steg! Säkerheten sätts alltid i första rummet. Och runt omkring tomten också.


Tack, kära lillebror för tipset.





3 kommentarer:

Andrea sa...

Jag börjar nästan tycka lite synd om de som säljer det här huset. För jag har sett det (och kommenterat det själv!) på fler ställen. Undrar hur det känns att inse att alla andr atycker att ens smak är förskräcklig? (Fast det kanske inte är någon nyhet för dem, vad vet jag?)

Emeles sa...

Jag håller med dig, till fullo. Men till mitt försvar är det jag häpnar mest över just priset i relation till yta och vad man får för ytan - en jävla massa asfalt!

Emeles sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.