onsdag 22 oktober 2008

Tänkte...

...skriva något om prestationsångest, men så blev jag avbruten av telefonen.

Jag skall vara kattvakt. Åt en kille som annars skulle fått kulorna bortmonterade PÅ TISDAG, visade det sig.

Men nu skall jag vara kattvakt istället.

Vilket betyder...

TADA

Att Pester kommer att bli mor. Om Gud vill. Herren är nådig. Och främst - hormonerna börjar rusa i den lilla chokladpralinen. Vilket man tycker de borde göra, för om JAG hade varit burmahona, eller förresten, skit samma vilken ras av katt som helst, så hade jag DEFINITIVT lyft på svansen för den här stilige herren.

OH, vad jag är spänd och förväntansfull!

Men det är inte min man.

Han tycker att det kanske blir lite jobbigt att ha en husgäst. Som är herre. Och katt. Och kommer att förvisa vår son till vårt sovrum.

Jag FRÅGADE faktiskt Heinziman innan jag erbjöd den brune herren husrum. Och Heinz sade ja. Då får han skylla sig själv.

Inga kommentarer: