söndag 24 april 2011

Pion!

Jag har fått tumme ur och köpt mig en pion!

Jag har fått tummen ur och köpt en jäkla massa grejjer, det känns bra att veta att lönen trillar in vilken dag som helst... Men pionen är väl det jag känner mig mest nöjd med, för den hade jag inte planerat eftersom jag ju inte kunde bestämma mig vad jag skulle ha för någon. Nu blev det en vit, med röda inslag. Jag kan säga att det rådjur som ens TITTAR på min pion, om än med beundrande ögon, kommer att få en sådan behandling att det inte ens duger som onsdagsstek efteråt!

2 kommentarer:

Andrea sa...

Jag tror inte rådjur äter pioner, faktiskt. :) må din pion blomma vackert!

Emeles sa...

Jag har fått för mig det motsatta... Men vi får se. Satte Antons trädgårdsdrakfisk som rådjursskrämmare, så om pionen står kvar nästa helg finns i huvudsak två alternativ; antingen har du rätt, eller så är rådjur rädda för trädgårdsdrakfiskar.